2 Nisan 2016 Cumartesi

SALİHLİ ENGELLİ AİLELERİ EĞİTİM KÜLTÜR VE DAYANIŞMA DERNEĞİ YÖNETİMİ VALİMİZİ ZİYARET ETTİ

SALİHLİ ENGELLİ AİLELERİ EĞİTİM KÜLTÜR VE DAYANIŞMA DERNEĞİ YÖNETİMİ VALİMİZİ ZİYARET ETTİ

Engelli Aileleri Eğitim Kültür ve Dayanışma Derneği (ENAD) Salihli Şube Başkanı Emin Kuyucu ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Vali Vekili Salih Gürhan’ı makamında ziyaret etti.
Derneğin çalışmaları hakkında Vali Vekili Salih Gürhan’ı bilgi veren ENAD Başkanı Emin Kuyucu, “Engelli Aileleri Eğitim Kültür ve Dayanışma Derneği mensupları arasında, sosyal, kültürel, sağlık ve özel eğitim alanlarında yardımlaşmayı sağlamak ve geliştirmektir” diye konuştu.
Vali Vekili Salih Gürhan da ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirterek, “Engelli derneklerimizle her zaman görüşüyoruz, onların sorunlarıyla yakından ilgileniyoruz. Tüm vatandaşlarımıza engellilerin sorunlarına duyarlı olma çağrısında bulunuyor, çalışmalarınızda başarılar diliyorum” dedi. (Haberler- 08 Aralık 2009 Salı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder