2 Nisan 2016 Cumartesi

ENGELLİLER ENAD’LA MUTLU

ENGELLİLER ENAD’LA MUTLU
Kısa adı ENAD olan Engelli Aileleri Eğitim Kültür ve Dayanışma Derneği, Salihli Şubesindeki engelli vatandaşlar, yaptıkları el işleriyle mutluluğu buluyor. Çeşitli ilçelerde yapılan etkinliklerde açtıkları sergilere, vatandaşlar büyük ilgi gösteriyor.
Engelli Aileleri Eğitim Kültür ve Dayanışma Derneği Salihli Şubesi
Engelli Aileleri Eğitim Kültür ve Dayanışma Derneği, Salihli şubesinde kalan engelli vatandaşlar, Salihli Halk Eğitim Merkezi destekleriyle düzenlenen kurslara katılıyor. Merkezde bayanlara ve erkeklere yönelik el işi kolye, bileklik, tespih yapımı, tablo, resim gibi kursların bulunduğu ifade edildi. Engelli bayanlar el işleri yaparken, bir yandan da söyledikleri türkülerle güzel vakit geçiriyor. Engelli kursiyerler tarafından yapılan resim ve el işlerini inceleyen vatandaşlar, engelli öğrencilerin el emeklerini oldukça beğenerek satın alıyor. Çeşitli ilçelerde yapılan etkinliklerde açtıkları sergiye, vatandaşlar büyük ilgi gösteriyor.
 ENGELLİLER MUTLU OLUYOR
Dernek Başkanı Hacer Sönmez, engelli vatandaşların yaptıkları elişleriyle para kazandığını söyleyerek şöyle konuştu: “Manisalıların şubesini biz Salihli’de oluşturduk. Kurumumuzda 22 engelli vatandaşımız var. Derneğimiz Salihli Engelliler Parkı’ndadır. Her gün bayanlar el işi yapıyor, erkeklerimiz tespih, boncuk, boyama gibi faaliyetler yapmaktadır. Yapılan el işlerini çeşitli etkinliklerde sergiliyoruz. Herkes isteyerek atölyeye geliyor ve mutlu oluyor. Severek bu işi yapıyorlar. Herkesin yaptığı el işleri örnek olarak kurumumuzda da sergiliyoruz.”

1 yorum:

  1. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka draftımı silmek ve yeni bir işe başlamak için 185.000,00 USD tutarında borçlanma deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettim ve banka poliçesi yüzünden eşyalarımı aldığımda başladı, bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece çok çaresiz kaldım ve her yönden fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan çok etkilendim, ama durumumdan endişe duydum ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübemden dolayı benden gerçekten şüphe duyuyordu. '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün, bu kredi şirketi sayesinde, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi, bana geri gülümsedi. Bu nedenle, kendi işinizi kurmanız veya büyütmeniz gerekiyorsa veya herhangi bir maddi sıkıntıdan borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz… .. {E-posta:} Elegantloanfirm @ hotmail .com ... kredi için çevrimiçi aldatmaca kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil